Bahagia Kami

::. Mata Redup .::

Klu korang nak tau, mama suka sgt tgk mata papa..sebab aper eyh?? sebab papa mempunyai sepasang mata yg redup..mmg wat mama suka tgk tiap kali mama ader depan papa..smpi papa jadi malu² biler mama tenung dia..hehe! cam dah terbalik..pompuan tenung lelaki then lelaki pulak malu²..

Dari awal mama duk perati papa, memang tang mata dia yg akan mama tgk..org kata, lelaki yg bermata redup nie dia sorg yg berhati perut..ala² ader perikemanusiaan lah..& mama x nafi, itu lah papa..memang payah utk tgk "sikap kejam" dia..cukup payah..skali tgk dia seperti memendam aper sajer yg dia tanggung..susah utk citer..tp biler dia dah ngan mama, takde nyer utk mama bg dia simpan pape..da better way, kongsi!

Klu korang nak tau, biler mama tenung mata papa, mama akan cakap "mama suka tgk mata pa sebab bulu mata pa pendek²..cam bulu mata arnab.." hehehehe! skali arnab dah..tp comey aper bulu mata arnab..kan pa?? pendek kata mama sentiasa rindu utk tgk mata papa..

# papa..pinjam mata kejap bleh?? hehe!