Bahagia Kami

::. Episod 1..Papa & Mama .::

Semuanya terjadi pada awal2 thn ni..dan kalau tak kerana satu perkara tuh..sungguh sampai sekarang papa tak tau yg papa dah lama diperhatikan...3 hari lamanya mama merajuk dgn papa...selama 3 hari mama tak bercakap dgn papa dan selama 3 hari tu jugak lah papa terus menerus memujuk mama...bertanyakan tentang puncanya...

Masuk hari yg ke-3..di sebelah petang..mama memanggil papa utk berbicara..mama bertanyakan kpd papa, "kenape buat begitu...?? kenape boleh cakap mcm tu..?? kenape tergamak sgt...?? "
Memang mama marah petang tuh...papa tak dapat nak menjawab pape....papa cuba bertahan....dan akhirnya..

Akhirnya.....terungkai lah sudah segalanya...terjawab lah sudah akhirnya...papa dgn mama rupanya saling menyimpan rasa dlm diri masing2....terlalu lama dok sembunyi terselit dlm hati.... errmm bermakna papa tak tepuk sorg2 lah...kan ma..??

Maka sejak dari itu bermulalah episod kisah papa & mama...(terima kasih banyak2 wahai "benda" tuh.....)

# *Bintang Di Syurga*