Bahagia Kami

::. Syukur pada-Mu .::

Tadi papa ader dapat call dr doc panel kami pasal result test darah..sebab 2 ari sebelum tuh, papa ader ke klinik..tetiba pening kepala kata nyer..mama risau klu² tekanan darah dia naik..sbb tau stress keja nyer..then papa ader cakap pasal sakit dia yg sebelum nie..pasal Thyroid..  

Mama dah mula susah ati..yer lah, klu papa kena warded, mama kompem mcm "kucing hilang anak"..so biler papa jumpa doc & amik darah, mama tak putus² doa..moga papa sihat & takde pape sakit yg bahaya..& keputusan nyer, Alhamdulillah, papa ok..syukur!

Mama seboleh nyer tak mau tgk papa sakit..sbb papa nie jenis payah nak dpt sakit..klu demam pun jarang jugak kena..tp biler sekali demam, mau amik masa nak kebah..pulak jenis papa yg makan ubat ikut suka dia jer rasa nyer..depan mama mmg cakap makan ubat, tp blakang?? * jawab lh pa..haha! 

Tapi sumer tuh bukan keja kita..klu smpi masa ditakdirkan sakit, maka sakit lah kita..kan?? macam mama sendiri, bln March thn nie jadi pengalaman mama kena warded..pas begitu lama x "check in" kat wad..skali amik seminggu lepak² sana..complete ngan operate lg..haha! tobat tak mau dah..bosan!!

# papa kena sihat tau..sebab papa "kekuatan" mama! :(

No comments:

Post a Comment