::. Ikhlas dari Hati .::


Time tgh² malam semalam, mama tak tahu lah cane bleh meluah aper yg tersirat jauh di hati mama..utk insan tersayang..& biler papa baca luahan mama tuh, rupa nyer mama dah wat airmata papa mengalir..maafkan mama yer pa..tapi nie ikhlas dari mama :(

Padamu Ya Allah...

Tukarkan segala kepahitan menjadi kemanisan,
Tukarkan kesakitan menjadi ketenangan,
Tukarkan keperitan kpd kebaikan,
Tukarkan juga kekeruhan menjadi kesenangan,
Tukarkan segala kelemahan menjadi kekuatan,
Tukarkan kesedihan menjadi kebahagiaan,
Sepanjang aku bersama kekasih yg aku kasihi,
Tetapkan hati aku utk menemaninya kala susah & senang,
Jadikan aku sbg sahabat yg mengerti dirinya,
Jadikan aku kekasih yg menyayanginya,
Jadikan aku isteri utk menjaganya,
Jadikan aku ibu kpd zuriatnya,
Jadikan aku sbg teman hidupnya..sehingga hembusan nafasku yg terakhir..
Amin..

# sayang nyer mama pd papa, hanya Tuhan yg tau..

No comments:

Post a Comment