Bahagia Kami

::. Kena Tinggal Lagi .::

Addooooiii! kena tinggal lagi mama minggu nie..papa pulang ke kampung nyer (sebelah utara) utk urusan "kami"..seminggu papa amik cuti & seminggu jgk mama kat opis takde teman utk makan, utk bincang pasal keja..tapi memikirkan utk majlis kami thn depan, mama tak kisah *sedih dlm hati jer..huk!huk!

Pic nie search kat Incik Google

Alhamdulillah, utk tarikh majlis thn depan baik utk nikah mau pun sanding dah ader..syukur sgt2 sbb sumer tuh dipermudahkan..camne yg mama bincang ngan papa, camtu jgk yg papa cakap kat family nyer..syukur skali lg..so skang mama tunggu utk family papa dtg bulan depan (december 2012) utk berbincang dgn org tua mama..kira merisik ngan meminang skali lah..hurrmmm..mama cuma mampu utk senyum jer sebab hubungan kami direstui oleh family :)

Jadi skang kami bleh teruskan "agenda" kami yg seterus nyer utk majlis kami nie..ader masa lg dlm 6 bulan..aaaiisshhh!! takuttt! so kami harap aper yg di planning akan menjadi tanpa masalah..amin~~

# pa!! mama tak nangis cam pic kat atas tuh tau! :)

No comments:

Post a Comment